6:04:00 AM

Kau paling hebat :) .

Terlupe, kau sorang je dari keturunan elok elok. Aku lupa walaupun kau dah banyak kali jual nama kau sendiri kat orang ramai. Cerita kebaikan kau tak cukup hebat lagi kot. Buat lah novel tentang salasilah keluarga dan semua amalan baik kau. Selama nI tak pernah pun kau rasa letih bercerita pengalaman hidup kau yang semuanya berkisarkan kebaikan dan kejayaan, so teruskanlah bercerita. Ke kau tengah susah sekarang? Takpe. Aku ada duit pinjaman yang masuk banyak sekaligus. Setakat ratus ratus bagi kau no hal, kau pun memang stabil je sepanjang hidup kau. Aku tak risau ape pon sebab walaupun masih berhutang dengan aku kau mampu beli bermacam macam benda benda baru. Ratus ratus je kan barang kau beli? Takde hal lah. Macam duit aku lah. Bagi kau macam makan keropok je kan. Aku paling hormat orang macam kau. Takde orang lepak dengan kau kat sini? Oh itu pasal la kau telepon aku? Semalam tak kol pon? Oh ada duit keluar makan. Sekarang takde duit dan takde orang nak teman la? Aku kira member bosan kau la? Asal ajak lepak pulak ni? Ade awek baru? Lagi? Kasut baru? Jaket baru? Semua berapa dah habis? Itu saje dah beribu? Ohh okay la tu. Baru la awek lagi nak pandang kau eh? Kau berpandangan jauh la. Tak de sijil ke ape ke dah pasang impian nak beli kereta dah? Rezeki di tangan Tuhan ek. Betol la ape yang kau buat. Takyah bekerja pon takpe kot aku rase. Kau duduk rumah jela. Eh nak gerak dah? Dah puas kutuk pakcik pakcik meja sebelah kau terus nak balik? Ha yelah. Papehal roger jelah aku -.-



a moment ago i was like so happy i can sleep with no fans and all lights turned on but now i am sooo pissed off that my body's shaking and i am sooo want to punch someone real hard. kerana mulut badan binasa. member kau dah ramai taknak lepak dgn kau. nasib kau aku ni penyabar orang nye :) .

0 point of view(s):

Post a Comment