7:52:00 PM

A Huge Thank You :)

Thousand of millions of thank you's for all that came to my house just now. It was fun seeing all those old friends and new friends mingling with each other, and it was great seeing friends of mine berborak-borak dengan kawan-kawan kakak saya yang kebetulan satu universiti dengan mereka. The world was made huge, so humans can never run out of space to keep their friends :) . My cousin yang semangat datang dari jauh, member-member abang saya yang datang dari jauh, member-member saya yang juga datang dari jauh, semuanya menambahkan lagi seri suasana Hari Raya ke-7 ini. But the biggest joy would be seeing my friends chatting with my mom who was once seorang ustazah untuk hampir kesemua kawan-kawan saya. Semua bersembang tentang macam mana ragam mereka dulu dan macam mana mereka telah membesar. And ohh how we had grown! Sorry sebab saya tak sempat nak berbual dengan semua orang sebab tadi rasanya kawan-kawan saya yang paling ramai hadir jadi saya sibuk nak kena ulang alik melayan semua orang. Haiiihhh we had really grown eh? Semua ada jaminan kerjaya sendiri, tapi saya je yang ambik haluan sebagai seorang guru ek? Haha we would never what'll hit us. I had fun. I had fun. I had fun. Oh i had fun. Sorry kalau ada yang terasa sebab saya tak invite personally melalui sms or phone call, but believe me semua yang datang pun daripada ajakan saya melalui Facebook. Tapi, saya rasa bersalah juga jadi saya mohon jutaan maaf di atas kesilapan saya itu :') . Selamat Hari Raya Aidilfitri semua, and please keep on being beautiful eyh? Peace, Empathy, Pen Off :')

2 point of view(s):

MALISA MATZEN said...

aku kau xajak pulak ?? anyway nice blog dude !

himynameisamer said...

time tu kau dah dekat kedah, kesian kau nanti nak datang jauh jauh pegi rumah aku :P

Post a Comment